Social Media Marketing Book

다양한 소셜미디어에 대한 역할별 구분을 통한 소개 및 전략, 측정과 관련한 모든 내용을 포괄하고 있는 소셜마케팅 관련 문서

http://www.wowebook.com/e-book/business/the-social-media-marketing-book.html

지금도 변화하고 있는 소셜마케팅을 하나의 문서로 이해를 한다는 것은 어렵지만, 소셜미디어의 기능을 이해하고, 소셜미디어와 소셜네트워크의 역할을 구분한 네트워킹에 기업의 마케팅에 대한 문화가 바뀐다면 진정한 소셜마케팅은 가능하지 않을까 싶다.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s