Social Media Marketing Book

다양한 소셜미디어에 대한 역할별 구분을 통한 소개 및 전략, 측정과 관련한 모든 내용을 포괄하고 있는 소셜마케팅 관련 문서

http://www.wowebook.com/e-book/business/the-social-media-marketing-book.html

지금도 변화하고 있는 소셜마케팅을 하나의 문서로 이해를 한다는 것은 어렵지만, 소셜미디어의 기능을 이해하고, 소셜미디어와 소셜네트워크의 역할을 구분한 네트워킹에 기업의 마케팅에 대한 문화가 바뀐다면 진정한 소셜마케팅은 가능하지 않을까 싶다.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s